Marketingplan

Een doordachte bedrijfsstrategie of bedrijfsmodel vormt de basis voor een krachtig marketingbeleid. Op basis van uw strategie en doelen, schrijven we in nauw overleg een marketingplan voor u uit of geven we advies voor uw marketingplan. Zo’n marketingplan helpt u bij het concreet maken van de marketingstrategie.

Volgende zaken kunnen aan bod komen in een marketingplan:

  • Marketingbeleid
  • Marketingstrategie en doelstellingen
  • Marketingorganisatie
  • Personeel en externe partners
  • Systemen en procedures
  • Management en cultuur
  • Marketingomgeving
  • SWOT-analyse
  • Positionering
  • Marketinginstrumenten
  • Marketingmix
  • Activiteitenplan
  • Analyse en evaluatie

Waarom een marketingplan?

  • U investeert doordacht en met kennis van zaken
  • U kiest uw marketingprioriteiten
  • U krijgt een duidelijk kader en inspirerende marketingvisie
  • U krijgt een leidraad en houvast om te communiceren naar uw medewerkers: alle neuzen in dezelfde richting
  • U ontdekt nieuwe inzichten, markten en kanalen

 

Interesse?

Contacteer ons