Sales plan

Een doordachte bedrijfsstrategie of bedrijfsmodel vormt de basis voor een krachtig sales beleid. Op basis van uw strategie en doelen, schrijven we in nauw overleg een marketingplan voor u uit of geven we advies voor uw sales plan. Zo’n sales plan helpt u bij het concreet maken van de sales strategie.

Volgende zaken kunnen aan bod komen in een sales plan:

  • Sales beleid
  • Sales strategie en doelstellingen
  • Sales organisatie
  • Personeel en externe partners
  • Systemen en procedures
  • Management en cultuur
  • Marketingomgeving
  • SWOT-analyse
  • Positionering
  • Sales instrumenten
  • Sales mix
  • Activiteitenplan
  • Analyse en evaluatie

Waarom een sales plan?

  • U investeert doordacht en met kennis van zaken
  • U kiest uw sales prioriteiten
  • U krijgt een duidelijk kader en inspirerende sales visie
  • U krijgt een leidraad en houvast om te communiceren naar uw medewerkers: alle neuzen in dezelfde richting
  • U ontdekt nieuwe inzichten, markten en kanalen

 

Interesse?

Contacteer ons