Merken en bloggers - samenwerkingen

Waarom als bedrijf of merk samenwerken met bloggers?

Waarom zou uw bedrijf of merk samenwerken met bloggers? Welke meerwaarde bieden bloggers voor bedrijven en merken? Wat zijn de voordelen die uw bedrijf of brand moet nastreven bij het werken met influencers, bloggers en vloggers?

 

Waarom samenwerkingen met bloggers?

 

1. Content creatie

Bloggers creëren content. Ze schrijven niet alleen authentieke teksten, ze zorgen ook voor kwalitatieve foto’s of video’s. Deze content kan worden verspreid op de blog van blogger, hun sociale media maar kan ook gebruikt worden op de eigen website en sociale media kanalen. De content-creatie op hun blog is ook prima voor de optimalisaties van uw website in de zoekmachines (SEO), maar dit mag zeker geen primaire doelstelling zijn (alhoewel dit helaas veel zo is).

 

2. Bereik vergroten

Door met de juiste bloggers samen te werken, verhoogt u uw naamsbekendheid en uw visibiliteit. Campagnes, contentverspreiding, give-away wedstrijden, product reviews, unieke acties, gastblogs,… zorgen voor een verhoging van uw bereik.

 

3. Specifieke doelgroep activeren

Door doordacht bloggers te kiezen, kunt u specifieke doelgroepen bereiken en activeren. Bloggers moeten uw bedrijf, uw merk of uw boodschap uitstralen in beeld en woord. Inspirerende bloggers zetten hun volgers aan tot het ontdekken en kopen van nieuwe merken.

 

4. Nieuwe invalshoeken ontdekken

Goede bloggers kunnen creatief uit te hoek komen en kunnen u nieuwe inzichten geven over uw bedrijf, merk of branding. U zal versteld staan als u hen vraagt hoe zij uw bedrijf of merk percipiëren. Durf out of the box denken bij samenwerkingen.

 

5. Inspirerende storytelling

Gedreven bloggers kennen bewust of onbewust de kneepjes van het vak: storytelling. Een verhaal online kunnen neerschrijven is een talent. Voortreffelijke bloggers brengen een verhaal waar anderen zich aan kunnen spiegelen.

 

Heerser brengt uw bedrijf en merken samen met bloggers en influencers. Strategische aanpak, selectie van kwalitatieve bloggers, campagnes, opvolging of advies.

 

Lees meer over ons PR-aanbod

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *